Marně hledáte návštěvníky svých webových stránek? Marně se snažíte nalákat své zákazníky? Trápí vás, že o vás nikdo neví?
Přesně tyto problémy řeší celá řada lidí, kteří s podnikáním na internetu právě začínají. Po fázi nadšení a velkých plánů, že budete konečně také i vy na síti, která spojuje svět, často přichází nepříjemné vystřízlivění – jste tu, a nikdo si toho ani nevšimnul. A když na takovou pozornost čekáte už nějaký ten pátek, a počítadlo návštěv zobrazuje leda tak vaše známé, pak je jasné, že je něco hodně špatně. A jasné je i to, že pokud s tím něco rychle neuděláte, tak to můžete zabalit.
smějící se muž u počítače
V takové situaci snad každého napadne, že potřebuje reklamu. Ovšem pozor, není propagace jako propagace a reklama je poměrně široký pojem, je tedy na místě si ujasnit, co od ní očekáváte, a také, co vás to případně bude stát.
Všichni víme, jak na nás působí reklamy ve velkém stylu – prostě se ze dne na den zjeví, jsou úplně všude a donutí nás koupit propagované předměty, i když je vůbec nechceme. Tak to funguje, ovšem taková reklama není pro každého. Tím spíše, pokud nabízíte nějaké specifické zboží či služby a nepotřebujete oslovovat celou populaci v republice.
ruka na klávesnici ve tmě, detail
O to víc, pokud máte zájem na tom, aby prvotní efekt vytrval. A hlavně v případě, kdy za propagaci nechcete vydat celé jmění, které se vám dost možná ani nevrátí.
Máte-li prostě jen zájem o to být na očích lidem, kteří po vaší nabídce vlastně pátrají, a chcete služby za přijatelnou cenu, jejichž efekt trvá, zvolte si raději optimalizaci webových stránek pro vyhledávače – tedy seo. To je trefa do černého, která na váš web přivede hromadu lidí, a všichni vaši potenciální zákazníci se o vás dozvědí právě ve chvíli, když budou mít o vaši nabídku skutečný zájem. Navíc si můžete být jisti tím, že ve vyhledávačích nebudete mít o pozornost nouzi.