Každý kdo má podnik, ve kterém se můžete stravovat nebo si dát něco k pití, tak by tento podnik měl být vidět. Pokud jste navíc někde u sjezdu z dálnice nebo někde u města, tak byste měli mít led billboard. Díky němu bude každý vědět, že právě vy máte bistro nebo restauraci v daném městě a každý se tak u vás může zastavit. Důležité je, dát na led billboard správný text, jako je třeba ulice, metry, jak jste daleko, název a třeba ještě nějaké lákadlo. Další důležitou věcí je v dnešní době jsou zaručeně sociální sítě. Ať si každý říká co chce, tak podnik bez sociálních sítích jakoby nebyl.
Všichni mladí jsou na sociálních sítích a to nejen mladí. Každý se bude moct podívat na váš profil, kde zjistí, kde se nacházíte, co a do kdy vaříte a také třeba, zda máte odpolední menu. Na profilu se také může podívat na fotografie, jak to u vás vypadá a také na fotky, které připnou návštěvníci, kteří u vás byli. Založte si tak Instagram, Facebook a prostě dejte do smlouvy zaměstnancům, ať každý den přidávají fotografie menu, jídla, které vydají a další momentky. Právě takové fotografie a neustálé zásobení sítí láká mnoho nových lidí.
Kromě toho objíždí Českou republiku nespočet influencerů nebo jiných rádoby kritiků, kteří navštěvují právě bistra a restaurace, které hodnotí. Díky nim můžete získat mnoho, ale opravdu mnoho nových zákazníků, kteří díky těmto lidem váš podnik navštíví. Pokud jste někde u hlavní silnice, tak ukazatel, že je za x metrů restaurace je zkrátka podmínkou. Ačkoliv se to zdá jako zastaralý způsob propagace, tak neustále funguje. Lidé, kteří totiž nemají sítě, si všímají při svých cestách právě takových ukazatelů. Věřte, že všechny reklamy mají svůj význam a rozhodně stojí za to nějaké mít. Kdo nemá reklamu na podnik, kde se jí nebo stravuje a nemá sítě, tak jakoby podnik ani nebyl.